Outstation mmg penat tp cukup menyeronokkan pada aku sbb ni lah masanya kt bleh jalan ke tempat2 orang. Bukan berjalan time keje ok, cuma merasa tempat dan suasana bekerja di tempat orang. Punya lebih masa barulah berjalan2 cari barang. Yang menjadi masalahnya tiap kali nk kuar daerah ni adalah nk carik dan uruskan sendiri semua kerja di sana. Biarpun susah dan rumit, pun camtu aku cukup suka buat2 aktitviti seumpama ni....br vasertile dan serba boleh kata orang.

Untuk persediaan 2 mg sblm pergi ni, aku dh siap2 carik dan mintak tajaan hotel penginapan di sana. Celaru jugak ni bikin semua proses ni. Untuk tidak sulit dikemudian hari, aku dh mintak tajaan empat buah hotel yang sudi menaja kami...tu lah, xnak nk guna duit sendiri. Masak la beb...karenah hotel ni pun buat aku sakit kepala gak. Xpelah, kata nk dok free ikutkan aje lah kehendak depa ni. X gitu cik kiah...

Yang penting aku mahukan outstation aku kali ni yg terbaik dlm hidup aku...sama mcm aku pergi ke Perlis dan Penang tahun lepas. Aku rasa plan aku time tu yang paling baikkk...kemas dan terpuji. Wahhhh...masak bakul angkat sendiri ni. Xper korang bukan kenal aku kan...puji lebih2 pun mana korang leh sakit hati....hehehe.

0 comments: